Monday, June 29, 2009

Pierwszy wpis..


Postanowilam zalozyc blog. Moja super-siostrzenica (i nie tylko ona) namawiala mnie bym "podzielila sie ze swiatem" swoimi wyrobami koralikowymi. Myslalam o swojej stronie i w koncu zdecydowalam sie na blog. W ten sposob bede mogla podzielic sie tez wrazeniami o Australii, ktora jestem bardzo zafascynowana. Nie dosyc ze kontynent pelen kontrastow, to jeszcze tak inny od wszystkich miejsc w ktorych mieszkalam jak dotad. A ze przybylam tutaj z Alaski, no to kazdy zrozumie dlaczego uwielbiam tutejsza pogode i wszelka zielonosc dookola..:)
Z gory przepraszam za angielskie wstawki, ale spedzilam pol zycia za granica, mowiac caly czas po angielsku, wiec troche mi ten polski jezyk "podupadl". Mam nadzieje ze pisanie tutaj pomoze mi troche w moim polskim.

My first postings! Convinced by my niece and friends, decided to start a blog. Share with the world my beading passion, and impressions about Australia. Living in Australia is still a thrill for me. We moved here almost two years ago from Alaska.
No wonder I love weather here. Winter is just a blast comparing to Alaskan winters! :)
Above, my piece that I recently finished. Lately I've been on "geometric forms kick". :)

1 comment:

Scott.M.Turner said...

Great looking stuff (and the beads are nice, too)!