Wednesday, July 01, 2009

Wiecej zdjec..


Bracelets inspired by wonderful Sherri :)First made in in her class in Bead and Button. Had a blast!
Marcia DeCostar's kit..My favorite cross.

..another great piece made from kit by Cynthia Rutledge- "Georgiana's Suite"

Piece made in Jeanette Cook's class-"Crystal Pagoda Pendant"

Cynthia's "Sautoir's Necklace"

Postanowilam zamiescic wiecej zdjec. Mam w domu tyle rzeczy, ze pomyslalam wlasciwie, dlaczego nie..Pokaze swiatu w ten sposob, bo sama bizuterie wlasciwie rzadko nosze. Mam kilka ulubionych, ktore od czasu do czasu zaloze, ale na co dzien to nie.
Czesto jestem pytana dlaczego nie sprzedaje bizuterii..
Zawsze robilam ja dla siebie, uwielbialam brac klasy, by uczyc sie cos nowego, poznac nowych ludzi...To pasja ktore pomagala mi przetrwac dlugie alaskanskie zimy, przetrwac ciezkie chwile, itp. Koralikowanie to forma sztuki w Stanach, i obowiazuje prawa, ktore zabraniaja masowego wyrabiania, sprzedazy bizuterii zrobionej w klasie, bo jest to traktowane jako patent danego nauczyciela, artysty. Owszem moge zrobic prezent, ale by sprzedawac, musialabym otrzymac pozwolenie od artysty. A poza tym co do niektorych projektow, to po skonczeniu obiecywalam sobie ze nigdy wiecej..:)
No i jeszcze jedno: ludzie czesto nie traktuja powaznie tego typu sztuki, i nie wyobrazaja sobie ile to pracy, i czasami materialow w to wchodzi. Nie oplacalo by mi sie sprzedawac, jeslibym liczyla mniej niz caly wysilek, materialy, w ktore ta wlozylam. Szczegolnie jak ktos sie zachwyci np. naszyjnikiem ktory zajal mi miesiace...
No ale nie jest tak zle. Moja rodzina, i czesc znajomych wie to, bo czesto otrzymuja "bizuteryjne" prezenty ode mnie...:)

No comments: