Saturday, January 23, 2010

Clove necklace


I was experimenting with RAW, that's how first clove-looking part was created. I liked it, so I've made another one. There was something missing, a piece to put between them. Some more experimenting, and that's how Clove necklace came to be.
4 leave Clove, cause that's what I need right now: twice as much luck!


Eksperymentowalam troche z RAW. Wyszedl mi kwiatek-nie kwiatek, troche jak 4-listna Koniczynka. Spodobalo mi sie, i stworzylam nastepny. Potem az sie prosilo by stworzyc cos by bylo pomiedzy nimi. No i tak wyszedl "koniczynkowy" naszyjnik. Bardzo by mi sie ta koniczynka przydala teraz, bo mi jakos szczescia ostatnio brakuje.
Moze mi przyniesie wiec troche szczescia ten naszyjnik???

5 comments:

Belinda Saville said...

Hi Joanna! What a gorgeous blog you have...I enjoyed reading through your posts and looking at your beautiful beaded work. You certainly are prolific! ;-) Keep up the great work!

Belinda :-)

Galeria Margo said...

Śliczne! Fajny pomysł z tymi 4rolistnymi! :)

Agnieszka said...

Cudowne rzeczy tworzysz, lecz cóż się dziwić jeśli mieszkasz w tak zachwycającej krainie, masz wspaniałą inspirację jak myślę:)
Pozdrawiam ciepło z mroźnej Polski:)

Ági mama said...

Bravo!!!!!

Valfreya said...

Zapraszam Zdolna Bestię Koralikową po odbiór wyróżnienia :)
http://kolczykiindianskie.blox.pl/2010/01/Dzien-dobry-bobry.html

Pozdrawiam serdecznie,
Magda :)