Tuesday, April 26, 2011

Bizancjum


Nie wiem czego, ale tak mi sie skojarzylo jak zobaczylam calosc. Moze od zlotych koralikow, i kolorow, ale przyplatalo sie i zostalo. Wiec naszyjnik nazywa sie Bizancjum i kropka. Nie jestem z niego za bardzo zadowolona, i tak wogole bardzo dopiekl mi ten naszyjnik. Zrobilam srodkowy kawalek z ksiazki, i bardzo chcialam cos do niego dorobic, bo czegos brakowalo. To co jest teraz, to moja 3-ia proba. Jeszcze przy zadnej bizuterii sie tak nie nameczylam.
Jeszcze do tego, kupilam nowy aparat fotograficzny. Mial byc lepszy, i wogole super cacko na nasze czeste podroze i moje fotografowanie. Dzisiaj pare razy probowalam i zdjecia mi porzadne nie wychodza. A nawet do instrukcji zagladalam. Oj, chyba mnie technika pobila i wroce do starego aparatu..:(

I jeszcze moja bransoletka zrobiona nie tak dawno temu..

7 comments:

Perlenzauberin said...

BEZAUBERND!!!!!

Girasole said...

Wonderful and grandios.

Anulka said...

I like them - so nice and elegant ;-)

NoNa9 said...

Fantastic work!! Beautiful colors.

Tündrüs (Jákóiné Klárik Tünde) said...

Oh My God, this is fantastic, Jo!!!! Great job!

Justyna. said...

Asiu, dawno mnie nie było u Ciebie na blogu. A tyle cudeniek wytworzyłaś. Pozdrawiam Cię serdecznie!

ARTCORE SILVER said...

świetne rzeczy tworzysz :)